Historie Webgame

Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG

Generálové na Webgame

Tento článek byl publikován 22:05, 13.10.2008 hráčem .Joker.(#369917) ke 50. věku.
Byl již přečten 2791x, 55 komentářů, průměrná známka 1.7
Věděli jste, kdy se na WG poprvé objevili generálové? Jak vypadali a jakými změnami prošli? Pokud chcete vědět o generálech víc, čtěte dál.
Úvodem
Tento článek jsem sepsal já, xhammerx. Sepsal jsem ho proto, že v poslední době jsem hodně kritizoval historika Stillfarma, a protože v komentářích se často objevuje věta: „Kritizovat je jednoduchý, tak si to zkus“, tak si to teda zkouším a testuju, jak těžký je dělat historika. Sestavení tohoto článku včetně shromažďování podkladù a formátování mi trvalo 2 dny. Jestli se mi to povedlo, to posuďte sami a ohodnoťte v komentářích. Zároveň děkuji šéfredaktorovi za umožnění vydání článku, aniž bych byl historikem.

Začátky
Generálové se na Webgamu poprvé objevili v devátém věku. Generálové tenkrát měli jen 5 úrovní. Úrovně se vůbec měnily celkem často, než se ustálily na maximu osmé úrovně a hlavně než se ujasnily expy za jednotlivé úrovně. Typy generálů byly tenkrát úplně jiné než dnes. Sice tu byli staří dobří braši, kteří existují beze změny dodnes jako Nacionalista, Vlastenec, Osvoboditel a Ekonom. Potom zde byl generál Špion, kterého máme na webgamu také ještě dnes, ale tenkrát ještě neposiloval rozvědku, nýbrž dělal to, co špion dělat má – infiltroval! Tento generál totiž měl dávat majiteli naději, že jakýmkoli útokem má 20% šanci na infiltraci generálního štábu soupeře. Podle sdělení jednoho pamětníka ovšem tato schopnost zřejmě nikdy nefungovala a v helpu byla uvedena chybně. Jako poslední sorta zde byli generálové, kteří už na Webgamu nejsou. Mezi ně patřili hlavně Vůdci. Tito Vůdci, konkrétně to byl Vůdce vojáků, Vůdce tanků a Vůdce stíhaček, byli předchůdcem dnešního Stratéga. Fungovali pro útok i obranu, ale pouze na určitý taktický útok, u Vůdce tanků útok na týl, u Vůdce stíhaček bombení a u Vůdce vojáků partyzáni a vnikání do bunkrů. Posledním generálem, který byl na WG v počátcích a nepřežil, je generál Kolonizátor. Tento generál byl předchůdcem dnešního Stavitele a přidával +10% kolonizovaného území.

Už od začátku také měli generálové možnost mít druhou schopnost, ale v té době se ještě nedala měnit. To přišlo až později. Kdy? V jedenáctém věku! Už o dva věky později od doby, kdy byli na WG zavedeni generálové si tvůrci uvědomili, že nejsou úplně vyváženi a začala evoluce směrem ke generálům, jaké známe dnes. V jedenáctém věku byla změněna maximální úroveň generálů z páté na sedmou. Další velkou změnou bylo, že generálovi bylo možné změnit jeho druhou schopnost po dosažení šestého levelu a stejně jako dnes už tenkrát to generála stálo ¾ jeho pracně nasbíraných expů. Také vlastnosti některých generálů se pozměnily, aby byly vyváženější. Kolonizátor dostal do vínku krom zvýšení kolonizovaného území ještě snižování ceny budov o 5% za level. Špionovi se snížila šance na infiltraci z 20% na 5% a přibyla mu schopnost, která mu zůstala dodnes, a sice zvyšování síly rozvědky o 5% za level. Vůdcové se sjednotili a vznikl generál Stratég jak ho známe dnes. Dále ke Stratégovi přibyl i Ochránce národa, taktéž stejný jako dnes s tím rozdílem, že likvidoval efekt Osvoboditele i na vyšší úrovni. Posledním přidaným generálem, který se od té doby nezměnil, byl Populista.

Poté do osmnáctého věku archivy mlčí a v souvislosti s generály se objeví pouze sem tam zmínka o trhu s generály, který ovšem chce popisovat ve svém článku
Adolfek
, takže toto téma vynechám. Mezi těmito věky (tedy třináctým a osmnáctým) se však stalo několik zajímavých věcí. Bohužel co není psáno (a toho je hodně), to už nejspíš nikdo nedohledá. Nevěřím, že pokud bych napsal i samotnému Alpakovi, byl by mi schopen na otázku: „Kdy byl přidán generál zbrojař?“, dát jasnou odpověď s přesným datem. Budu tedy mluvit obecně o době mezi výše zmíněnými věky. V tuto dobu se staly 3 zásadní věci: Byl přidán generál Zbrojař, byl přidán generál Dobyvatel a generál Kolonizátor byl nahrazen Stavitelem. Obzvlášť Stavitel, jeden z nejoblíbenějších a nejdůležitějších generálů současnosti, byl tenkrát generálem jako ze snu. Přidával +10 budov a snižoval cenu o 5% za level. Proto byl v osmnáctém věku efekt tohoto generála oslaben na +8 budov za kolo. Zřejmě největší změnou v osmnáctém věku, týkající se generálů, bylo přidání osmého levelu generálům za 400k zkušeností. Těchto 8 levelů přežilo dodnes. Přesuňme se nyní do věku dvacátého. V té době se na webgamu poprvé objevil pokrok Vojenská akademie. Už tenkrát umožňoval dřívější změnu druhé schopnosti generála, ale neumožňoval mít čtvrtého generála při deváté hodnosti. Základní cena pokroku byla 2M $ a podmínkou byla sedmá hodnost jako dnes, ale také to, že země nemá Pacifismus. Ve dvaadvacátém věku byla přidána možnost dostat čtvrtého generála v zemích, které mají vynalezenu Vojenskou akademii a mají víc než devátou hodnost. Třiadvacátý věk s sebou přinesl pouze změnu Stavitele v podobě snížení jeho bonusu na stavění budov z osmi na pět. V osmadvacátém věku přibyla do hry možnost si generála přejmenovávat dle libosti, do té doby byl název příchozího generála Nový generál a hráči měli pouze jednu možnost změny jména. Potom bylo zase chvíli ticho po pěšině a další výraznější změny v oblasti generálů přišly až ve třicátém věku. Tento věk byly zavedeny dvě změny, jedna spíše pro farmáře a druhá přinášející výhodu bojovníkům. Výhoda pro bojovníky byla, že se změnil generál Ochránce národa a nerušil už Osvoboditele vždy, ale jen pokud měl Osvoboditel stejný nebo nižší level. Druhá změna, ta „farmářská“, bylo zavedení Dotace generála do hry. Zkušeností bylo málo, v novinkách se píše 20-300, což záviselo na zkušenostech armády a za hodnost. Hlavní rozdíl oproti dnešním dotacím byl v tom, že dotací nešlo u generála získat level, tzn. mohli jste generála nadotovat aby měl expy na určitý level, ale dokud se tento generál nezúčastnil útoku (nebo obrany), měl pořád level nižší. Tato nepříjemná povinnost se změnila s příchodem čtyřiatřicátého věku, kdy již nebylo nutné nadotované generály hnát do bitvy (což není tak úplně přesné, protože jinde než v bitvě generál nezíská druhou schopnost) a level se zvýšil automaticky při získání potřebného počtu expů. V osmatřicátém věku přišla sice jen jedna, ale poměrně zásadní změna. Byla to úprava generála Špiona, který byl předtím spíše okrajovým a nechtěným generálem, protože rozvědka stejně z větší části závisí na náhodě. Úprava tohoto generála spočívala v tom, že se mu přidaly dvě naprosto úžasné vlastnosti. První z nich byla, že snižuje o 10% na level ztráty agentů při operacích rozvědky a druhá, že snižuje o 5% ztráty agentů při obraně proti partyzánským útokům. V jednačtyřicátém věku byli do hry přidáni dva zbrusu noví generálové: Farmář a Technolog. Farmář byl zaveden z důvodu zrušení biodómů, díky čemuž farma na jídlo neudržela krok s farmou na energii (což v menší míře platí i dodnes). Generál Technolog byl zaveden z podobných důvodů, ke konci věku klesá cena technologií a farma na ně se už tolik nevyplácí (i když Francimor Veliký v šestačtyřicátém věku dokázal opak), proto posílení tímto generálem.

Infiltrace a likvidace
Začneme tak, jak je to v nadpisu – infiltrací generálů. Možná si říkáte, že je to blbost, protože to žádná operace rozvědky neumí a máte pravdu. Důležité ovšem je že několik (ve skutečnosti celkem dlouho) věků se uvažovalo o jejím zavedení. Poprvé autoři slibují operaci rozvědky na zjištění generálů a pokroků v průběhu dvanáctého věku. Zřejmě z toho sešlo, protože naprosto stejný slib dávají autoři i v prvních čtrnácti dnech třináctého věku. Na další věky se zdálo, že už o této operaci neuslyšíme, ale překvapivě jsem na zmínku o ní narazil ještě ve dvaadvacátém věku. Poslední zmínka o této operaci je z věku číslo 24, kdy vývojáři dávají do placu anketu o této operaci. Anketu se mi dohledat nepodařilo, ale z toho, že operace na dnešním WG není, lze usuzovat, že buď neprošla nebo vydržela jen krátce. Dle mého názoru je to dobře, protože to na Webgame přináší aspoň špetku překvapení při útočení. Jedinou možností jak „infiltrovat“ generála tak zůstalo oťukávání nepřátelského Ochránce útokem jedním tankem.
S likvidací generála už to bylo o něco skutečnější. V začátcích totiž existovala sabotážní operace rozvědky, která oslabovala generála. Ve dvanáctém věku poprvé spatřila světlo WG operace Napadnout generála. Ta snižovala náhodnému generálovi level o 1 a pokud ho snížila na 0, generál zemřel. O náročnosti se novinky nezmiňují, ale předpokládám, že měla náročnost 4 jako její nástupce v dalším věku. Dovedete si tohle představit na dnešním WG? Představte si, že farma, která by měla 2 ekogeny na šestém levelu a Ochránce/Stratéga na 8 by přišla o všechny generály během 23 operací rozvědky (za předpokladu, že by se všechny povedly). Proto se taky hned věk po zavedení (tedy dvanáctý) tato operace radikálně upravila. Zde už vývojáři nebyli tak skoupí na informace, takže máme detailní popis, jehož obsahem je, že operace snižuje zkušenosti generála o 15%, nejméně však o 5000 a stejně jako její předchůdkyně zabíjí generály, pokud jim klesnou zkušenosti na nebo pod nulu. Dále se zde dočteme, že operace měla nejvyšší náročnost 4. Poslední informací ohledně této operace je to, že na její uskutečnění je potřeba mít AntiOSN a být ve válce s nepřítelem. Kdy byla tato operace zrušena se bohužel nepodařilo dohledat.

Závěrem
Chtěl bych poděkovat všem lidem, kteří mi pomohli s tvorbou článku, jmenovitě hlavně Myšičce, Altaranovi, Syriusovi a Lordu Crustymu. Příští týden přineseme reportáž z Prahy z místa archeologického výzkumu, kde praotec Alpaka údajně zakopal úplně první WG server.
 killerek (#202100)6.11.2008, 16:16 
dle komentaru mi prijde, ze uz tady nikdo neni schopny precist souvisly text .. znate jeste knihy?

 Reskator (#152389)18.10.2008, 23:38 
hehe...nejlepší je...jak se tu známkují články podle toho kdo koho má a nemá rád...kdyby byl článek sebelepší..najdete na něm mouchy....prostě jste vandráci:-))

 Hyperactiv (#130396)18.10.2008, 12:23 
Informacemi zcela přeplněný článek, který postrádá jakoukoliv stylistickou formu, a je tím pádem naprosto nepřehledný, je prakticky k ničemu. To bys, Hammere, jako věčný kritik slohového projevu, mohl vědět. Že nemáš ocas, a nemůžeš kvůli tomu svůj výtvor dotáhnout do konce, mě fakt nezajímá.

Buď si to máš zařídit tak, abys mohl článek vytvořit precizně, aby se v tom dalo vyznat. Pak bych ti mohl jedině gratulovat, poněvadž obsahově to má vskutku vysokou úroveň. Nebo překousni svoje ego a nepiš nic.

 Moře (#120973)17.10.2008, 00:08 
Erwin Rommel - jenom to ne...

buď mu dejte ocas, ať si to může odzkoušet jak to vypadá, nebo ať radši nepíše, mělo by to být uspořádané podle věků jak to postupovalo a né všechno dokupy, je to zbytečně složité a tudíž i nepřehledné

souhlasím se schmutzkou, ten článek od Adolfka byl nejpřehlednější ze všech článků, takhle měl vypadat i tenhle článek

 ja neviem meno (#71711)16.10.2008, 15:50 
dobry clanok len bol trosku necitatelny
ocenilby osm keby si nabuduce ked budes pista nieco taketo dlhe pouzival trosku viac odstavce min . po kazdom nejakom ucelenom celku .
Dost zle sa cita text na 20 riadkov ideal by bol po 7 a uz aj to myslim ze je vela

ale inak super clanok

 Erwin Rommel (#22742)15.10.2008, 21:44 
Hodně slušnej článek. Je vidět, že si na něm dal autor záležet, chtělo by to víc článků od Hammera :beer: :))

Moře - 17.10.2008, 00:08: Každej autor má svou čtenářskou základnu a i podle její velikosti se měří jeho úspěšnost. Když srovnám údaje kolikrát byl přečten a ohodnocen tento článek a poslední díla historiků, tak mi vychází jako vítěz Hammer. Čtenáře si našel, takže proč ne? :-)

 Hue (#368940)15.10.2008, 15:54 
Martain: souhlasim, nemusi bejt kazdy druhy slovo barevny a odstavce po 5 vetach... Me se clanek velmi libil a stojim na strane hammera, ten vzdycky presne v komentarich napise co se mu nelibi. To co tu predvadi Stillfarma je ubohost... Jo a peknej konec :-D

 xkukx (#72456)14.10.2008, 19:55 
Članek fajn a pokud jde o stillfarma - tak omezene dite snad svet nevidel :omg: ...

 NirvanaJEnaj (#312629)14.10.2008, 19:45 
:applause: :applause: :applause:

celkom fajn......hm, som zvedavy na alpaku.....

 Tomáš ILGNER (#178104)14.10.2008, 19:37 
Lirumiem: To je Historie WG, to nejsou noviny. Chválím článek, ale hammere, nemusíš se všude spát xD

 Meister (#314322)14.10.2008, 19:28 
clanek sem celej zhltal,to formatovani uricte priste vylepsis a nehadejte se jak maly ;-).. za 1

 gomi (#247573)14.10.2008, 19:18 
prepac,ale strasne neprehladne)o:

 NiakarAn (#78975)14.10.2008, 19:02 
K cemu odstavce lolkove? Je to celkem solidni clanek a hotovo. Jen se ten hammer nemusi srat vsude :-D

 Lirumiem (#346382)14.10.2008, 18:19 
hmmmmmmmm asi tak v prvni ctvrtine me to prestalo bavit... nuuuuda jak svin to uz muzu cist aj knizku chce to barvicky a trochu optimismu do toho članku... tohle snad nikoho nemuže bavit přitom tema je uplne suprovy... myslim zes to moc nezvladl :-) ne nadarmo se rika sevce drz se svyho kopyta :-) ale pokus dobrej :D

 Biogoo (#185716)14.10.2008, 18:16 
Dobrý článek, pokud nepočítám ne zrovna profi sloh a odbytou editaci chyb:o)

Ale jinak se to četlo dobře, i podané informace byly zajímavé;o)

 Michal A (#43105)14.10.2008, 17:36 
Na první pohled to vypadá otřesně..
Na druhý taky..
Takže číst to radči nebudu, zas tolik času na články kde chybý odstavce vážně nemám...


A jestly tady uvidím další neprofesionání článek, tak nevím, jestly sem má cenu vůbec klikat, když si sem může napsat každej co chce a ještě takovoudle formou !!

 ..charlie.. (#100722)14.10.2008, 15:55 
ste jak malý děti..hádat se kvůli takovejm kravinám,to fakt nežeru.užívejte hru,gl vám všem.článek se mi líbil,akorát jak řiká většina,trochu hůř se to čte.čus všem a at se vám povede věk

 extraprase (#239765)14.10.2008, 15:51 
lol, hammer nevi, jak se pisou radovy cislovky, to je ale borec :D
ale jako clanek dobrej no..

nejlepsi je stejne tohle: "Příští týden přineseme reportáž z Prahy z místa archeologického výzkumu, kde praotec Alpaka údajně zakopal úplně první WG server."
to me dostalo :P

 Gazerbeam (#289355)14.10.2008, 15:16 
dal bych za 1.5

 Vojtiiik (#227757)14.10.2008, 14:51 
No urcite se mi libi vice tenhle styl nez od stilfarmy :)) diky humre :-D

 Psychotic II. (#329474)14.10.2008, 14:46 
Dobrej clanek....je videt ze xhammerx neni jenom tlučhuba ;-)

 chazy chaz (#58432)14.10.2008, 14:29 
tj na kkt,ze muzu dat jen jeden komentar:D

 Martain (#19831)14.10.2008, 13:09 
Nezlobte se na mě lidi, ale to nejste schopni přečíst pár odstavců souvislého textu ? To musíte mít všude odrážky a barevné nadpisy ? Raději se ani neptám, kdo z těch co si stěžují na úpravu, četl někdy třeba něco jako knihu. Vůbec se mi nelíbí, že je autor takhle haněn, jelikož článek byl kvalitní. A jeho důvod k napsání tohoto článku nebyl špatný. Když kritizuje, tak konstruktivně a nebojí se úkázat, jak by to dělal on. Líbili se mi i článkly Stillfarma, ale to co tu předvádí v komentech je ubohé.

 thoradin (#65644)14.10.2008, 12:41 
Po informační stránce na výbornou, jen to formátování je takové divné... Nemáš sice přístup na testovací, ale aspoň s těma barvama sis mohl trošku pohrát... Nicméně dávám za 1...
Dawidek:Zmiňuje se o tom v souvislosti s Adolfkem, ta navíc psala už minulý týden, že její článek bude částečně na toto téma... ;-)

 hakim (#102302)14.10.2008, 10:06 
proc to je napsany jak clanek ve skautskym casopisu? data rozsypany jak caj, nijak neusporadany. snaha byla a jiste to nebylo jednoduche, ale spis to vypada ze sis spletl sekci a napsal to jako do novin. Ze pises pribeh? na spatnem miste za spatnym ucelem, mel si to dat radsi nekam na blog. O tom to totiz sakra je, kdyz nemas cas udelat to prijatelnou formou, tak to nedelej a nevymlouvej se na absenci ocasku a nedostatek casu.

jinak informacni hodnotu to ma ale najednou se to neda skousnout:-)

 Blackthunder (#54835)14.10.2008, 09:54 
Dawidek: o tom bude pisat Adolfek v dalsom clanku ;)

Stillfarm: ehm

Hammer: fakt ta stylistika, inak dobre info

 Dawidek (#106882)14.10.2008, 09:39 
jen malý dotaz, s genama nikdy nešlo obchodovat ? jen že jsem o tom v článku nic nenašel, ale to se není čemu divit :P

to není rýpnutí, já to fakt nevím a ptám se :-O

 broookes (#139075)14.10.2008, 09:30 
hammer: tu stylistiku jsi nezvladl

 mara15 (#173260)14.10.2008, 09:08 
vidim ze tady nekdo nedokaze ocenit praci nekoho jineho ktery sbiral materialy 2dny a proste nema tolik casu aby si s tim pohral jak rikal neni ani historik.
Me osobne se to libilo dozvedel sem se diky tomu spoustu informaci a to ze tam nejsou barvy a odstavce aby se to lepe cetlo ---to nepripada az tak dulezite
¨P.S. Kdo to nechce cist tak at to necte nikdo ho prece nenuti

 Walker (#7979)14.10.2008, 08:33 
říští týden přineseme reportáž z Prahy z místa archeologického výzkumu, kde praotec Alpaka údajně zakopal úplně první WG server. :-D :-D dobrý....a k článku...aspon jsem zaspomínal na staré generály s kterýma se klikalo :-* dávám 2 :P

 marv III (#241534)14.10.2008, 08:04 
Je to vsetko pohromade. Mal si to viac rozdelit, dat tam trochu pestrosti a tie cisla . . . mal si ich tam dat..Nemal si pisat slovom.
Ale inak f poho...
Zlaty dobry stred 3

 Alidaris (#354118)14.10.2008, 06:45 
Pekný článok aj keď mi tam chýbajú tie farby atď... no ale ako si už písal nemáš prístup na test takže myslím že si to zvládol dobre :-) ..

 StillFarm (#370375)14.10.2008, 06:35 
příspěvek smazán autorem -> dik hammere

 pepekTHEsailor (#169946)14.10.2008, 04:36 
"...již nebylo nutné nadotované generály hnát do bitvy (což není tak úplně přesné, protože jinde než v bitvě generál nezíská druhou schopnost)..." da sa to cez voj. akademiu

 Narayian (#283216)14.10.2008, 00:34 
slaugher on pise o viacnasobnom premenovani

 Sťatej Bobr (#233778)14.10.2008, 00:14 
což není tak úplně přesné, protože jinde než v bitvě generál nezíská druhou schopnost

nechapu :-O schopnost si muzu menit a pridavat kdy chci pokud mam vic nez 100k expu u gena

 Mista (#29748)13.10.2008, 23:56 
neco (par poznamek) sem ti hodil do posty kladivoune :-D

 kesso (#135917)13.10.2008, 23:42 
hmmm,urcite mi to pride viac podobne "historii" ako tie predchodze clanky "H"



ale najlepsi bol zaver :-D moc xD

 xhammerx (#191627)13.10.2008, 23:41 
Vsem kritikum myho formatovani: Nemam ocas a tudiz ani pristup na test, tudiz si nemuzu s formatovanim hrat cely odpoledne metodou pokus-omyl. I tohle, co jsem dal dohromady, je uspech. Sice mi s tim pomahala Adolfek, ale i ji to po chvili prestalo bavit kdyz jsem ji posilal upravy a ona me screeny.
Vsem kritikum prehlednosti: Kdybych chtel prehlednou tabulku, zkopiruju ji sem z pracovny ;-) Nesepisuju udalosti, ja pisu pribeh...
Proc pisu cisla slovy? Protoze u slov jsem si jistej, ze tak je to podle pravidel ceskyho pravopisu a ze jsem to nepodelal....
Mily Stillfarme, urcite sis vsiml, ze kdyz ja kritizuju tvuj clanek, delam to konstruktivnim zpusobem a uvadim presne a konkretne co se mi nelibi. Pokud kritizujes muj clanek a nevis co je na nem spatne, znamena to, ze je to od tebe jen lacina poza a ukazuje to na tvou nizkou inteligenci a taky na to, ze v tom clanku je vsechno perfektni ;)

 AdamKracik (#335835)13.10.2008, 23:24 
Neocenuji , že to hammer dělá jen aby něco dokázal někomu jinýmu, to se mi fakt nelíbí. a ten úvod je příšernej, bud to chceš delat nebo ne. ale tohle je prostě pěkná blbost. ten článek mi nijak neva , je celkem dobrej, zajimaej, ale moh by bejt lip formatovanej a tak. jinak fajn

 Emperor Vortex (#67683)13.10.2008, 23:22 
Tak priste muzes pouzit i cisla :

http://www.pravidla.cz/vice/zkratky-a-znacky/?kapitola=7

PS: Ber to s rezervou, at tu neni nuda.

 swosh (#67636)13.10.2008, 23:05 
Jeste ze je to tak jak je to ted....prijit rozvedkou o generala. hruza :)

 Lord.of.Europe (#352310)13.10.2008, 22:57 
Parada, mozna ty barvicky bych pridal vice, ale jinak napsano, opravdu srozumitelnym písmem;)

 Heisenberg (#289344)13.10.2008, 22:50 
Zajímavé, ale nečitelné. Pro příště VÍC odstavců. Čte se to stejně blbě jako Bican (však někteří vědí).
Ale palec nahoru.

 LosMíros (#333525)13.10.2008, 22:25 
souhlas, formátování, je to hrozně nepřehledný... jinak cajk

 Tbestik (#89883)13.10.2008, 22:24 
To by mě zajímalo na co bylo dříve u špiona využívána vlastnost infiltrace gen. štábu když tato vlastnost se spíše využívá před útokem než po útoku :-D

 Casey62 (#261648)13.10.2008, 22:22 
Historie jede, o tom není pochyb!!! Dávám za jedna!! Jen ty...však ty víš ;-)

 TNT125 (#182312)13.10.2008, 22:21 
Precetl jsem to komplet a jednoznacne to chce necim upoutat, zvolit naky formatovani...

 .Ondrro. (#350040)13.10.2008, 22:20 
parada...

 Bert Audick (#120659)13.10.2008, 22:18 
podla mna v poho,zhodnotene fakty minulosti,nic mi na tom nevadi

 Master WG (#232403)13.10.2008, 22:18 
velmi pěkný:)

 M4S3R (#61643)13.10.2008, 22:17 
zajimavy, diky...

 Kugy (#31705)13.10.2008, 22:15 
hrozně dlouhý odstavce ale jinak dobrej "pokus" :)

 Schmutzka (#139826)13.10.2008, 22:10 
Souhlasím se Sirkou, navíc čísla psát slovy, to je namozek taky zbytečná zátěž. Vem si příklad: http://www.webgame.cz/wg/index.php?p=m_pracovna&s=wgm-historie&clanekId=148 - Bezalianční země - výhoda nebo trest? (kdyby to url nepovolilo) - pěkně, jednoduše a přehledně :-).

 Siringa (#6299)13.10.2008, 22:07 
Srry, ale jsem moc unavena, abych cetla roman...tos tam nemohl dat barvicky a trosku to usporadat, aby se to dobre cetlo?Jsem zklamana :-(

hammere srry, ale pokud mas osobni problemy tak si je neres mezi komentarema pod clankem. Nepredvedl si o nic lepsi nebo horsi clanek nez ten, koho kritizujes. Takze byt tebou zamyslim se nad sebou!

Stillfarma - preju ti pevne nervy v boji s lidskou hlouposti a zlobou. Evidentne budes ty nervy potreboval. Bud nad veci a vydej clanek, ktery vyrazi dech tem slabomyslnym mezi nami