Historie Webgame

Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG

Pokroky 3/3 - pokroky technologické (T)

Tento článek byl publikován 00:00, 19.12.2008 hráčem Adolfek(#21070) ke 51. věku.
Byl již přečten 1780x, 16 komentářů, průměrná známka 1.5
Dnešním článkem uzavřeme seriál o pokrocích - dnes se budeme věnovat pokrokům technologickým, ukážeme si několik fakt o pokrocích v číslech a po delší době je zde i možnost hlasovat v tématických anketách.

ORGANIZAČNÍ KOUTEK
Opět rekapituji, jaký materál pro tvorbu článků se shání :
Screen trhu s generály
Screen kartelu
Screeny topky z věků 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14 a 23. Případně pokud nemáte přímo screen, tak prosím o informaci o tom, který hráč některý z těchto věků vyhrál.
Screeny Generálního štábu
Screen speciálního žebříčku "Test-země", který fungoval souběžně s generálním štábem
Screen nějakého fúzkaře, top producenta, který jel na energii v době, kdy měly fúze efekt max. 500% efekt energetiky. :)

Nově: Screen Biodómů, např. v detailech, nebo přehledu vynelezených pokroků.
Screen Ali pokroků, např. v detailech, nebo přehledu vynelezených pokroků.

Děkuji hráči Bender za screen žebříčku hráčů z doby, kdy byly v žebříčku dva sloupce, které dnes již neexistují - "nworth a expy", o které jsem žádala v minulém organizačním koutku.

Prosím, zapojte se i Vy ke spolupráci, bez vás to nejde.




Vývoj technologických pokroků

Produkce mechů - ve hře od 9. věku


Počáteční efekt

umožní produkovat mechy v továrnách a kupovat na domácím trhu
Efekt se dodnes neměnil.

Původní cena

10 000 Síla zbraní
Cena se dodnes nezměnila.


Podmínky pro vynalezení

Nanotechnologie
Podmínky se dodnes nezměnily

Produkce mechů byl historicky úplně první pokrok implementovaný do hry. Ostatní se začaly postupně objevovat ve stejném věku.




Geneticky modifikované rostliny - ve hře od 9. věku

Počáteční efekt

200% maximum Zemědělství

Původní cena

4000 Zemědělství
Cena se dodnes nezměnila.

Podmínky pro vynalezení

Nesmí být vláda Fundamentalismus


Vývoj

10. věk:
Geneticky modifikované rostliny už nejsou zakázané pro Fundamentalismus

29. věk:
Mohou zmutovat geneticky upravené rostliny. (způsobí úbytek území)


Efekt dnes

200% maximum Zemědělství
nebezpečí genetické katastrofy

Podmínky pro vynalezení dnes

Bez podmínek





Lidský genom - ve hře od 9. věku

Počáteční efekt

+10% spokojenost
Efekt se dodnes nezměnil.

Původní cena

4000 Zemědělství

Podmínky pro vynalezení

vlastnit geneticky modifikované rostliny
Podmínky se dodnes nezměnily.


Vývoj

11. věk:
Lidský genom stojí 8000 Technologií zemědělství (místo 4000)

18. věk:
Pokrok zdražen na 10.000 Technologií zemědělství

28. věk:
Zlevněno na polovinu, tedy na 5.000 techů zemědělství.


Cena dnes

5 000 Zemědělství




Tajemství mozku - ve hře od 9. věku

Počáteční efekt

+10% produkce technologií
Tento pokrok je opředen mnoha dohady. Již od počátku měl tento pokrok přidávat ještě +25% zkušeností armády, nicméně ve 42. věku vyšlo najevo, že to byla pouze mystifikace a takový bonus nikdy nefungoval.

Původní cena

5M$
Cena se dodnes nezměnila.

Podmínky pro vynalezení

Lidský genom
Nanotechnologie
Podmínky se dodnes nezměnily.




Měsíční základna - ve hře od 9. věku

Počáteční efekt

+20% produkce technologie Výzkum vesmíru
dvojnásobná šance na objevení mimozemské civilizace


Původní cena

20 000 Výzkum vesmíru
Cena se dodnes nezměnila.

Podmínky pro vynalezení

Androidi
Družice


Vývoj

28. věk:
Lze vynalézt až od 1200k prestiže.


Podmínky pro vynalezení dnes

Androidi
Družice
Prestiž země alespoň 1200 k.




Biodómy - ve hře od 19. do 21. věku

Počáteční efekt

max. 300% Zemědělství a nehrozí již nebezpečí zmutování rostlin

Původní cena

20.000 technologií Zemědělství, minimálně však 400.000

Podmínky pro vynalezení

Lidský genom
Měsíční základny


Vývoj

21. věk:
Pokrok biodómy zrušen (trh byl nevyvážený - vznikaly velké přebytky jídla na trhu, jídlo tak ztrácelo svou hodnotu).


Do 38. věku byly technologickým pokrokem ještě Fúzní elektrárny. Poté se změnily na pokrok Konstrukční. Na K pokrok se změnily z toho důvodu, že WG hrálo mnoho hráčů (přes 30.000). Pokrok se pak stal velmi rychle levným, takže jeho vynalezení bylo podstatně jednodušší. Nastalo by tak riziko, že energie by měla mnohem nižší reálnou hodnotu.



Pokroky v číslech
Při zrodu pokroků činil počet pokroků celkem 20. Z toho 6 bylo konstrukčních, 9 společenských a 5 technologických.

Dnes činí počet pokroků celkem 31. Z toho 11 je konstrukčních, 15 společenských a 5 technologických.

2 pokroky se postupem času zrušily. (biodómy, kartel)

9 pokroků nikdy nezměnilo své parametry, tzn. jejich vlastnosti zůstaly stejné jako při jejich prvním zavedení pokroku do hry.

Pokroky prošly celkem 56 změnami. Z toho 15 změn připadá na konstrukční pokroky, 34 změn na pokroky společenské a 7 na technologické.

Nejvíce změnami, celkem sedmi, prošly pokroky Pacifismus a Fúzní elektrárny.


Ankety





Máte-li nějaké připomínky, upřesnění nebo konkrétní nápad o jakém tématu byste si chtěli v budoucnosti přečíst, pište do pošty Pošta Adolfek (historik).

zobrazit komentáře