Historie Webgame

Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG

Komunismus

Tento článek byl publikován 12:23, 17.05.2009 hráčem Promo16(#297352) ke 54. věku.
Byl již přečten 2689x, 12 komentářů, průměrná známka 1.6
Vývoj, pohled do topky hráčů.

Vývoj




Parametry Komunismu na jeho počátku


Produkce

+10% produkce továren
+10% produkce kasáren
+20% produkce energie


-15% produkce peněz

Technologie


Válčení

-40% cena agentů
Může mít o 1 špionážního spojence víc
O polovinu větší produkce raket

Efekt zábavných středisek

Nízký

Nechuť k válčení

Malá


5. věk
Nyní má 15% bonus na produkci továren (dříve jen 10% bonus).
+10 "utopistických bodů" za kolo (rychlejší přibližování k idální společnosti).
Rudé bestie, ve snaze zotročit své sousedy a zastrašit nepřátele, rozšiřují svůj zbrojní průmysl. Ve výsledku je dosaženo 5ti procentního nárůstu produkce.

14. věk
Došlo k nárůstu postihu k produkci peněz na -25% (dříve -15%).
Obyčejný člověk se tanky a podobnými monstry nenají. Posílení výroby vojenské techniky na úkor spotřebního zboží s sebou brzo přineslo první negativum. Obchody jsou ještě více prázdne než tomu bylo doposud a lidé nemají za co utrácet peníze. Ekonomika se propadá.

21. věk
Demoralizace od Republiky nebo Demokracie pro něj znamená dvojnásobný pokles spokojenosti.
Špičkové zboží, vyšší životní úroveň, dodržování základních lidských práv...Stačí jedna čokoláda ze Švýcarska a lídé si zoufají, kde že to vlastně musí žít.

22. věk
Výroba mechu je dražší. Stojí 18 dílů jednotek. Dříve 15 dílů.
Ať se soudruzi snaží sebevíc na vyspělou západní techniku to jednoduše nestačí.

24. věk
Základní cena mechu je 21 dílů (Komunismus 25 dílů).




Parametry Komunismu dnes


Produkce

+15% produkce továren
+10% produkce kasáren
+20% produkce energie
Rychlejší přibližování k utopii


-25% produkce peněz
výroba mechů stojí 25 dílů jednotek

Technologie


Válčení

-40% cena agentů
Může mít o 1 špionážního spojence víc
O polovinu větší produkce raket

Efekt zábavných středisek

Nízký

Nechuť k válčení

Malá




Topka



>>historický přehled Top zemí<<


Graf znázorňuje úspěšnost komunismu za jednotlivé věky. Seznam věků není kompletní. Chybí především údaje z raných dob WG. Viz. "organizační koutek".



Seznam Top1 zemí


16. věk >Hrk<

29. věk >Charlemagne<

35. věk >Kašpárek<

38. věk >zRudy<

40. věk >Smajdaalf<

42. věk >Lord Biry<

45. věk >Nargan<

49. věk >warecek<

50. věk >eska<

53. věk >Poprask<


Na závěr názor hráče warecka, který momentálně drží úctyhodný rekord 31M prestiže dosažené ve věku.

Pokud bys měl shrnout komunismus do několika vět, co bys nám o něm mohl říct ?
Komunismus jsem hrál jen jednou, takže ho nemám proklepnutý ze všech úhlů, ale jevil se mi jako dost silná valečna země, i jako dobrá farma. Největší předností jsou asi bezpečnostní senzory. Tento pokrok má sice i robo a tech, ale tyto 2 vlády mají zároveň velké postihy proti pěchote, takže nemůžou využít jeho plný potenciál, narozdíl právě od koma. V praxi to pak vypadá tak, že naexpený komunista se senzorama, se může jen pousmát, když chytne válku od aliance fundů/diktaůr, zoufale se snažících o úspěšný partyzánský útok. Ten věk, kdy jsem vyfarmil 31M prestiže, mi taky dost pomohly ty 3 špionážní spoje. Vzhledem k tomu, že jsem u sebe v jeden moment měl 1,6mld $, bylo za potřebí mít silnou rozvědku. Pokud si pamatuju, tak moje síla rozvědky se spojkama, ve fázi, kdy jsem už farmil, činila něco pres 11 000. Ješte mě napadá taková zajímavost. Komunismus je jediná vláda, u které se na konci věku na prestiž nevyplati prodat agenty a nakoupit za ně jednotky. Jelikož prodejní cena agentů u komunisty je výrazně nižší, stejně jako cena nákupní.

Mohl bys nám popsat svojí cestu za vítězstvím ? Jaká byla tvá strategie ?
Začínal jsem v 6ti členné alianci, líp se tak hledají války. Další členové se přidali až po revoluci na robo. V podstatě celou první půlku věku se všechno podřizovalo tomu, naexpit co nejrychleji generály. Ze startu to znamenalo hledat cíle, které mají hodně tanků a týlovat, protože ze začátku je z týlů víc expů než za mechy. Jakmile jsem se dostal na hranici zhruba 30-40k mechů, tak jsem začínal mechovat. S rozlohou jsem se celý věk držel někde na hranici aktuálních rekordů. Občas jsem taky nakradl nějaké techy a průběžne dělal pokroky. OSko se mi podařilo dát na 8.lvl něco před půlkou věku (asi v 1700. odehraném kole). Dalším krokem byla měsíční základna, fůze a následná přestavba na elektrárny. Toto byla nejhorší část věku. Musel jsem asi 200k techu energetiky schovat na trhu, protože mě někdo zkoušel vykrádat. Vysněné fůze se mi povedlo kliknout asi po 12ti hodinovém nočnim maratonu na světovém trhu, kde jsem prodal, co šlo a kupoval energetiku. Druhou polovinu věku jsem uz jen prodával energii za nejvyšší možnou cenu a škudlil prachy. Snažil jsem se farmit co nejdéle, ale vzhledem k tomu, že se na mě v prestiži začínali dotahovat nebezpeční robokrati a taky mě občas někdo zkoušel vykrást, tak jsem nakoupil asi o 3 dny dřive, než byl původní plán. Odehrál jsem tedy pouze 3200 kol, nicméně na 31M prestiže to stačilo.





Organizační koutek



Shání se screeny nebo zaručené informace o topce hráčů z těchto věků:
3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 14, 23.

Kdo cokoliv ví nebo má, ať se mi prosím ozve Pošta Promo16 (historik). Díky moc.

S pozdravem. Míru Zdar!

zobrazit komentáře