Historie Webgame

Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG

Rok 2009: Vypečený rok plný nejzajímavějších událostí.

Tento článek byl publikován 16:00, 05.01.2010 hráčem PODMEISTER(#377003) ke 58. věku.
Byl již přečten 1586x, 11 komentářů, průměrná známka 1.8
Exluzivní rozhovory s hlavnímy aktéry mnoha událostí, které nám přinesl rok 2009.
Zdravím vás v novém roce, doufejme úspěšnějším než v těch předešlých. Máme za sebou rok 2009, který byl na události vskutku bohatý, proto bych vám zde rád připomněl ty důležitější a podstatnější ve vývoji wg.

První událost v roce byla změna pravidel, kdy byly mezi tresty přidány dva nové prohřešky a to: Domluvené útoky v krycích válkách a Ničení ostatních hráčů prostřednictvím reálného majetku hráče.

Ovšem to byl teprve začátek mnoha událostí, které jsme mohly zahlédnout v pracovně. Pár z nich jsem vybral a zde vám je připomenu.

NEJZAJÍMAVĚJŠÍ UDÁLOSTI ROKU


Mnozí hráči by do nejzajímavějších událostí roku zařadili zrušení DGU(doživotních gold účtů), já ovšem ne, protože toto téma už bylo tolikrát rozebíráno, že je zbytečné se tu o něm opět bavit a dávat tím prostor hráčům k věčně neutichajícím názorům a hádkám, ve kterých si každý stojí na té své straně a bojuje za ni.

Jako nejzajímavější událost, která zároveň potěšila mnoho hráčů, jsem vybral obnovení vývoje a ukončení stagnace wg.

Ano, je tomu tak, v předešlých dobách se už skoro nic nedělo, ovšem s nástupem roku 2009 se události míhaly rychlostí blesku, stagnace ukončena, wg se opět začalo plně rozbíhat. A konečně se začalo pracovat na zastavení úbytku hráčů, který je v poslední době opravdu ohromný. Mnoho hráčů odešlo a ti, co zůstali, mnohdy tvrdí, že wg už hrají jen kvůli svým kamarádům. Ovšem nutno podotknout, že vedení hry bude nadále chtít webgame vyvíjet a chce se pokusit získat nové hráče. Ovšem jestli se jim to povede, toť otázka času.

Další událost, jedna z těch zajímavějších, byla opětovné zavedení cen za výhru ve věku a to následovně.

1. místo – 300 kreditů
2. místo – 200 kreditů
3. místo – 100 kreditů
4.-10. místo- 50-10 kreditů

Předseda vítězné aliance – 100 kreditů

Aliance:

Členové 1. aliance – 15 kreditů
Členové 2. aliance – 10 kreditů
Členové 3. aliance – 5 kreditů

To určitě mnohé hráče potěšilo a motivovalo k lepším výsledkům, něž měli doposud. Ovšem některé hráče neoslní ani zisk kreditů při výhře a proto se i nadále věnují válčení a ničení hráčů, kteří mají šanci dosáhnout vysoko do top.

Na otázku ohledně ovlivňování díky odměnám jsem se zeptal předsedy nejlepší aliance roku 2009, hráče Sjezdovky.

Ahoj v poslední době máš dobré výsledky jednak se svojí aliancí BOUNTY, která je aliancí roku 09 a jednak sám, jakožto hráč. Tvoří snad tvojí motivaci znovuzavedení cen za top10 a pro nejlepšího předsedu aliance, nebo za tím stojí něco úplně jiného? Mohl bys čtenářům sdělit, co tě motivuje odvádět čím dál lepší výsledky v top?

Na první dotaz týkající se odměn ti zkusím odpovědět dotazem. K čemu jsou dobré pro DGU odměny? Neřešme nyní, že DGU přestal mezitím existovat, k tomu došlo až nyní v poslední době. Pro tebe by snad byly odměny motivací, pokud bys je jako DGU považoval za zbytečnost? Notabene nejvíc je tuším 30 kreditů, to je tak na jedno pivo, nebo lahev nealko pití. Potěší, ale na důvod je to prostě málo.


Když nad tím tak přemýšlím, tak nevím co je mou motivací k dosahování dobrých výsledků. Možná proto, že výsledek země nebo aliance není mým primárním cílem, ale jen vedlejším efektem.

Na umístění v jednotlivcích jsem dosud nikdy nehrál. Tedy přesněji řečeno na topku hráčů. Tady ale jen hádám, protože když jsem to nehrál, nemám zkušenost, jak se to dá zahrát. Nicméně se domnívám, že topka jednotlivců je jednak časově náročná (více, než během sezení u compu sem tam kliknout/lognout), jednak už musíš celkem dost riskovat, a na to já nemám povahu - jsem přizdisráč a nedokážu mít stovky milionů u sebe nebo na trhu.

Ale možná, že nakonec změním své rozhodnutí a až přestanou staré struktury po 60 věku tahat, tak to přehodnotím a možná to nakonec zkusím.

A motivace v aliancích? Uhrát 4M presa se zemí, na to nepotřebuješ z funďáka dělat revoluci na farmu. To můžeš nechat funďáka s R a 11/12 hodností a užívat si klidu od potenciálních sundavačů, kteří v takovém případě už musí mit sakra silný důvod, aby ti to přišli překazit. Takže pokud farmíš, měl bys uhrát víc, jinak farmíš zbytečně. Jaký to pak bude výsledek závisí na aktuální konstelaci věku a schopnostech ostatních. A je mi srdečně jedno, jestli nás přefarmí jedna aliance nebo deset. Každá aliance, která má kule začít farmit jako jeden muž do poslední země má šanci dopadnout úplně stejně. A je jedno jakým způsobem a s jakou vládou prošli expící částí věku. Zbytek už je čistě jen o štěstí. A nebo o kontaktech, coverech, intrikách, diplomacii, přičemž některé způsoby "po mě potopa" se ti ale zaručeně vymstí někdy v budoucnu.



Jedna z dalších událostí byla: Začátek nového GWG (gold webgame), který jak už v názvu zní, je vytvořen pro gold hráče, ovšem z důvodu malého počtu hráčů byl postupem času do hry umožněn přístup i hráčům s hráčským číslem menším než 150k a o pár měsíců déle se číslo zvedlo na 200k. Snad jen nakonec neuškodí podotknout, že vývoj gwg byl pozastaven.

Díky spolupráci s PokerSprávy.sk se na wg uskutečnilo pro všechny správné karbaníky první Mistrovství Webgame v Texas Hold´em pokeru. Během roku se uskutečnily celkem 4 pokerové turnaje. V prvním turnaji zvítězil hráč coobi, kterého jsem se zeptal na dvě otázky týkající se jeho cesty za výhrou.

Ahoj, jsi vítěz prvního oficiálního Mistrovství Webgame v Texas Hold´em pokeru a já bych měl otázku: Jak dlouho ti trvala hra, než jsi se stal vítězem?

no tuším ze se začínalo v osm a koncil jsem kolem jedné hodiny takže asi 5 hodin jestli si to dobře pamatuju. bylo to tim ze se hrálo bez kvalifikaci a předkol proste všichni naraz.

Mohl bys sdělit nějaké zásadní okamžiky, momenty hry, které tě vedly k vítězství nebo kdy sis myslel, že už pro tebe hra skončila?

zásadní pro mou výhru bylo asi to ze jsem hned ze startu vyhrál několik all-in a tím pádem jsem byl dlouhou dobu hry chipleader tak jsem si mohl dovolit víc riskovat a ono to povětšinou vycházelo pak druhou rozhodující věci bylo při heads-up jsme si řekli ze příští kolo pujdem oba all-in bez ohledu na karty a já jsem mel to štěstí a vyhrál.

Dále bysme neměli zapomenout na to, že se nám zde změnil admin č. 1. Makovičák odstoupil z důvodu tlaku na něj a rozostření konfliktu při ohlášení zrušení DGU. Za něho zde nastoupil DarkDruid, který přišel z funkce (vedoucí pořádkového týmu) .


Adminem č. 1 jsi už nějaký ten pátek a proto bych se rád zeptal na to, jestli tvoje funkce ovlivnila nějak i tvůj osobní život. Věnuješ wg více času než dříve a nebo se to snažíš držet tak nějak v rovině?

Ahoj, zpočátku určitě ovlivnila. Myslím, že když jsem začínal, bylo nutné tu strávit o něco více času než jak je tomu v současnosti. Je to dáno jednak asi tím, že jsem chtěl změnit některé věci, které jsem už udělal a druhak hodně také tím, že v současnosti tu máme víceadmina, který tráví na WG hodně času a udělá toho tu hodně. Takže pokud nemám zrovna moc času, proberu s ním věci co jsou potřeba na ICQ a detaily už zařídí u lecčeho on. Proto bych řekl, že v současnosti už mi WG nezasahuje do osobního života tolik, jako na začátku mého adminování. I když určitý vliv i na ten osobní život samozřejmě pořád má.

Kolik času přibližně strávíš na wg denně v běžném věku?

To se těžko odhaduje, jsou dny, kdy tu prosedím prakticky celý den a naopak dny, kdy se tu prakticky neukážu. Obojí jsou ale extrémy a obvyklý čas strávený na WG se pohybuje mezi těmito extrémy. Jaký je průměr? Pár hodin to bude, ale možná je lepší to přesně nevědět a pravdou je, že přehled v tom moc nemám.

Jako poslední událost, která asi mnohé hráče potěšila, je obnovení výroby wg trik + přidání wg placek. V tomto roce se chystá nový styl trika a můžeme jen doufat, že bude ještě povedenější než předešlý rok. S prodejem wg triček by se měl spustit i wg shop, ve kterém bude pro hráče k zakoupení mimo jiné i mnoho her a příslušenství k pc.

Doufám, že jsem žádnou zajímavost za rok 2009 nepřehlédl a pokud ano, tak mě prosím omluvte.

Vývoj WG



Ve vývoji wg jsme si mohli všimnout, že za uplynulý rok do wg přibylo 41 změn a také mnoho desítek dalších drobnějších vylepšení, které se do vývoje wg nepíší. Myslím, že to je důkaz toho, že wg se začalo konečně hýbat a snaží se dohnat to, co v předešlých dobách ztratilo.

BONUS



V roce 2009 se toho odehrálo opravdu hodně, proto by možná nebylo k zahození podívat se do obyčejného života těch, kteří se starají o tuto hru, admin týmu.

Jeden fanoušek webgame nám zde zaslal krásné video našeho milovaného Altarana (vývojář) , který se v dopoledních hodinách jednoho slunného jarního dne rozhodl skočit kamarádům ještě pro pár piv, ovšem mezitím si vzpomněl, že musí vyvinout speciální metodu vstávání ze země a ne a ne se mu to podařit. Nakonec mu s tím pomohli přihlížející ovšem konec asi nikdo nečekal.

Video zde ( pokud vám nenaskakuje vyčkejte chvíli, cca 5s)




To tento příběh je taky vytvořen alkoholem, ovšem s horšími následky. CyberMageFroll (soudce) se vracel v raních hodinách domů z nedaleké akce a rozhodl se, že kamarádům ukáže super zkratku, kterou objevil, ovšem bohužel si spletl cestu a dopadlo to takto.



Po příjezdu policie, byl odvezen na stanici na výslech, kde ho policista požádal o doklady, ovšem myslím, že kdyby věděl, co se stane raději by toto sezení vynechal.
Pan soudce to měl určitě těžké, přeci jen soudit kolegu, a tak CyberMageFroll vyvázl pouze se zabaveným řidičákem a 200 hodinami veřejně prospěšných prací.




Závěrem bych rád poděkoval všem, co se podíleli na tvorbě článku, ale hlavně hráči xhammerx za to, že to se mnou vydržel, i když to neměl lehké.
PS: Máš u mě pivko:D

zobrazit komentáře